Nibacos Kokkola & Urheilu Mehiläinen
Julkaistu: 03.06.2022 12.00

Nibacos Kokkola & Urheilu Mehiläinen

Nibacos Kokkola ja Urheilu Mehiläinen Keski-Pohjanmaa on solminut kolmevuotisen kumppanuussopimuksen, jolla pyritään Urheilu Mehiläisen sloganin mukaisesti varmistamaan että urheilijat ja valmentajat voivat keskittyä antamaan kentällä kaikkensa - Urheilu Mehiläisen asiantuntijat tekevät omalta osaltaan tämän eteen kaikkensa.

Urheilu Mehiläinen on Mehiläisen sisällä toimiva erikoisala, jolla on pitkät perinteet ja laaja huippuosaajien verkosto. Urheilu Mehiläisen tiimiin kuuluu Kokkolassa liikuntalääketieteen erikoislääkäri Heikki Jokinen, fysioterapeutit Maria Paananen, Milla Korpi ja Tommi Halonen sekä psykologi Essi Korvela. Lisäksi seuran jäseniä palvelee laaja yleis- ja erikoislääkäreiden joukko sekä kuvantamisen ja laboratorion asiantuntijat. Kaikki yhdellä oven avauksella.

Mehiläisen ja Kuntokeskus Actilifen tilayhteistyö varmistaa loistavat puitteet niin kuntoutukseen kuin fysiikkavalmennukseenkin.

Fysioterapian ja kuntoutuksen lisäksi Urheilu Mehiläisen fysioterapeutit toimivat siis mielellään myös kiinteässä yhteistyössä valmentajien kanssa esimerkiksi vastaamalla joukkueiden fysiikkavalmennuksesta, jolla pyritään turvaamaan jokaiselle urheilijalle mahdollisimman monta tervettä treeni- ja pelipäivää. Tämä toiminta onkin jo aloitettu T14-joukkueessa!