Kovia nimiä sopimuksiin!
Miehet SuomisarjaJulkaistu: 12.06.2024 10.22

Kovia nimiä sopimuksiin!

Miesten edustusjoukkue kiinnitti kolme uutta pelaajaa.

Viimekaudella koko kauden pelannut Tuomas Mustonen jatkaa joukkueessa myös tulevalla kaudella.

-Viime kaudesta jäi sen verran hampaankoloon, niin nopeasti oli fiilis että tämä ei jää tähän. Valmentajan kanssa vielä kauden jälkeen soiteltiin ja oltiin samaa mieltä missä onnistuttiin sekä missä jäi vielä parannettavaa. Joten nopeasti saatiin sopimus aikaiseksi ja nyt ilo jatkaa tässä seurassa työntekoa, jotta päästään haluttuun tavoitteeseen.

Nähdään hallilla 💙 #47

Petri Hakonen tuli joukkueeseen viime kaudella nousupeleihin, nyt saimme tehtyä sopimuksen koko kaudesta.

-Motivaatio pelaamiseen heräsi uudestaan viime kaudella ja kausi jäi omalta osaltani liian lyhyeksi, joten tiesin heti, että halu on jatkaa. Lenkkarien nauhatkin on sidottu jo kireelle hyvä tovi sitten, joten harjotellaan kesä hyvin ja yritetään olla taas pykälän parempia ensi kaudella. Nautitaan myös hieman kesästä ja isketään taas syksyllä!

Uutena pelaajana joukkueeseen saapuu uusi vahvistus Tomi Takala Limingan Niittomiehistä.

-Moro Nibacosfanit!
Sain hienon mahdollisuuden lähteä Kokkolaan kokeilemaan uutta haastetta ja yrittämään joukkuetta ottamaan seuraava askel eteenpäin pääsarjatasolle. Oon innoissani tästä ja tiedän, että tällä joukkueella kaikki on mahdollista. Hauskana faktana, että oon tuomaroinut ensimmäisen miesten yksittäisen pelin nimenomaan Kokkolassa. Nähdään kesän jälkeen hallilla!

Joukkueenjohtaja JP Pajunpää myhäili tyytyväisyyttä kun ilmoitti että nämä herrat pelaavat meillä tulevalla kaudella.

-Tämä kolmikko olis kova vahvistus sama minkä divarijoukkueen rosteriin kertoo Pajunpää.

Tervetuloa!

Nibacos Kokkola ry