Seuraavana Kannus - jatkuuko voittoputki?
Naiset IJulkaistu: 07.02.2024 14.50

Seuraavana Kannus - jatkuuko voittoputki?

Naisten II-divari jatkuu tulevana lauantaina Kannuksessa ja Mimmit saavat vastaansa paikallisen Uran sekä Blue Fox II:en Nyykaapista.

KannUra - Nibacos klo. 10:00

Ensimmäisessä ottelussa vastaan tulee Kannuksen Ura, joka taistelee tiukasti suoraa putoamista vastaan. Ura on 12 ottelustaan kerännyt 3 pistettä ja on pisteen edellä sarjan hännillä olevaa Jeppistä. Kauden ensimmäisessä kohtaamisessa kauden avausturnauksessa Mimmit voittivat Uran 7-0. Uran tehokkaimmat pelaajat tähän mennessä ovat olleet Jenny Kaustinen 7+6, Kaisa Mäntynen 8+0 ja Riikka Rahkonen 4+2 tehoin. Torjuntavastuuta ovat jakaneet Pinja Kylmä ( torjuntaprosentti 86,3 ) sekä Anni Pajala ( 82,27%), Pinja on nähty myös kenttäpelaajan roolissa.

Mimmien pörssikärjessä jatkaa Mette Wecksten 20+2 tehoin ja hyvää tausta tukea antavat Mira Sikala 15+7, Suvi Luomaranta 7+10 ja Tuija Kiuru 10+4 tehoilla. Joukkueen laajuudesta puhuu tilastot puolestaan, 26 pelaajaa on pelannut otteluita tähän mennessä ja 23 pelaajaa on päässyt pisteille ja 16 eri maalintekijää. Maalivahdit Elli-Noora Kirsilä ja Sanna Rantala ovat jakaneet torjuntavastuun otteluissa ja ovat tilaston kärjessä. Ellin torjuntaprosentit 91,04 ja Sannan 90,74!

Nibacos - Blue Fox II klo. 13:00

Päivän toisessa ottelussa vastaan saadaan Blue Fox II. Kauden ensimmäisessä kohtaamisessa Kampushallilla Foxit laittoivat pitkään kampoihin 8 kenttäpelaajalla, mutta lopulta joutuivat taipumaan numeroin 7-0. Foxit taistelevat vielä paikasta auringossa eli suorasta säilymisestä, sillä pisteen päässä on SC Kokkola ja 3 pisteen päässä Torrent, joka on suoran säilyjän paikalla sijalla 6. Foxien tehokkaimmat pelaajat ovat olleet Sofia Calden 6+3 ja Milla Ström 5+4 tehoilla. Nähtäväksi jää, millaisella rosterilla Foxit Kannukseen tulee, sillä ainakin T16 1.divisioonan pelit ovat Lahdessa sunnuntaina ja osa pelaajista on luultavasti matkalla Lahteen.

Ennakkotunnelmat tulevasta turnauksesta: - Uudessa paikassa II-divaria, vähän pienemmässä askissa päästään katsomaan kuinka pelilliset asiat on mennyt eteenpäin. Luultavasti suht täydellä rosterilla päästään pelille. Tällä viikolla käyty muutamia asioita läpi ja katsotaan kuinka nopeasti saadaan niitä peliin siirrettyä. Mukavalla mielellä ja odottavaisin tunnelmin oman pelin osalta. Nyt alkaa kevään parhaat ajat lähestyä ja lähetään laittamaan viimesiä palikoita paikoilleen, jotta toivottavasti saadaan ehjällä pelillä päästellä moottoriväylää kaasu pohjassa. Edelleen kokonaisvaltaista tekemistä, hyvät perusasiat ja iloista ja nautinnollista, rohkeaa ja uskaltavaa peliä, siitä se meidän kevään menopeli rakentuu.

Tevetuloa kannustamaan Mimmit voittoon ja jos et Kannukseen paikanpäälle pääse, niin pelit nähtävissä myös SalibandyTV:ssä!

Nibacos Kokkola ry

Torikatu 21-23, 67100 Kokkola