TAM

Northern Stars - Nibacos   7 - 3

Kameleonten, Espoo

​Helsingin reissusta ei pisteitä

Lauantaina klo 7.30 lähti tyttöjen juna kohti Pasilaa ja vuoden ensimmäistä vierasottelua. Hallille päästyämme oli pukukoppien kanssa hieman hankaluuksia, minkä takia pelivaatteet vaihdettiin päälle yleisvessoissa ja alkulämmöt jäivät harmillisen lyhyiksi. Hyvällä asenteella pyrittiin kuitenki lähtemään peliin!

Klo 15.00 pallo laitettiin keskelle ja peli alkoi tuttua vastustajaa Northern Starsia vastaan. Ensimmäiset 10 minuuttia oltiin pelissä vielä hyvin mukana ja mm. Tuikka-Sikala duo oli kovassa vauhdissa tehden joukkueemme kaksi ensimmäistä maalia🥳 Sitten tapahtui notkahdus, jonka seurauksena toiselle erätauolle mentiinkin 6-3 takaa-ajoasemassa..

Kahdessa viimeisessä erässä tehtiin töitä paremmin ja maalinedus pysyi puhtaana, mutta niin pysyi myös vastustajalla. Lopputulokseksi tuli Northern Starsin voitto 7-3.

Sunnuntaina saatiin levätä hyvin, eli herätä hieman myöhemmin ja syödä kunnon hotelliaamupala Pasilan Triplassa. Shoppailuaikaakin hieman oli ennen ruokaa ja lähtöä Mosahallia kohti.

Tällä kertaa pelipaikalla saimme heti oman pukukopin, jossa vaihtaa vaatteet ja alkulämmöille jäi hyvin aikaa. Klo 17.00 alkoi peli, tällä kertaa ErViä vastaan🙌🏻 Hieman alkoi tytöillä jo jaloissa tuntumaan eilinen peli 12 kenttäpelaajalla, mutta kovasti taisteltiin ja loppuun asti! Vastustajalla oli kuitenkin tässä pelissä hyvin pallo hallussa, eikä tainnut loppulukematkaan jättää epäselviksi, kumpi oli pelin boss. Peli siis 10-2 Eräviikingeille. Hyviä tilanteita saatiin aikaan ja tästä viisaampina seuraaviin peleihin!

Pelien jälkeen lähdettiin junalla kohti kotia ja Kokkolassa olimme noin 2.30. Rankka reissu niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, mutta ainakin oli hauskaa!💪🏼💙

Seuraavaksi vuorossa vapaa viikonloppu, jonka jälkeen 28.1 saamme Kokkolaan vieraaksi Pelicansin! Nähdään halleilla!🤘🏼

Tilastot
Northern Stars