Nibacos solmi farmisopimuksen SPV:n kanssa.
Miehet SuomisarjaJulkaistu: 19.06.2024 16.48

Nibacos solmi farmisopimuksen SPV:n kanssa.

Nibacos on solminut 2+1 vuotisen farmisopimuksen Seinäjoen Peliveljien kanssa. Peliveljet eli SPV pelaa Suomen pääsarjassa Fliigassa.

Edustusjoukkueiden farmiyhteistyön lisäksi seurat tulevat tekemään entistä tiiviimpää yhteistyötä nyt myös juniorijoukkueiden osalta.

Sekä SPV:n urheilutoimenjohtaja Tommy Koponen, että Nibacoksen manageri J-P Pajunpää tervehtivät yhteistyötä ilolla ja näkevät sen hyödyt molempien seurojen tavoitteissa.

Koponen näkee yhteistyön antavan tärkeän mahdollisuuden erityisesti niiden pelaajien kehitykselle, jotka ovat liigajoukkueessa vielä pienemmällä vastuulla sekä erityisesti nuorille pelaajille, jotka vielä tavoittelevat vastuuta liigajoukkueessa.

Pajunpää puolestaan pitää yhteistyötä merkittävänä askeleena myös kokkolalaisen edustussalibandyn askelissa kohti pääsarjatasoa eli divaria, joka on liigasta seuraavaksi korkein taso.

Nibacoksen tavoitteena on nousta divariin ja tämän yhteistyön kautta uskomme sen olevan entistä realistisempaa jo tulevalla kaudella, koska luonnollisesti tämän tason pelaajat vahvistavat joukkuettamme ja tuovat meille leveyttä pitkään sarjaan, Pajunpää toteaa.